2011. június 29., szerda

takarítás, kertészkedés

A szűrőben csak a vattát cseréltem, szerencsére a zacskós téphető Sera perlon-vatta nagyon gazdaságos, a sokadik csere után sem látszik, hogy fogyna.

A növények nagyon burjánzanak, egymás elől veszik el a fényt, ezért a sérült vagy sárguló levelek eltávolításával próbáltam egy kicsit ritkítani. A jávai mohából, ami hozzásegítette a császárlazacokat a sikeres ikrázáshoz, mára nem sok maradt, a kevéske maradékot kiszedegettem a szűrőház alól és kihajítottam.

Egy fekete neon még életben ugyan, de mozdulatlanul lebegett a levelek között, ezért kiemeltem, amíg végleg el nem tűnik a levélrengetegben, és már csak a csigák találják meg. Gyanús, hogy több hal is hiányzik, amiknek a tetemét nem láttuk. Ez a hátránya a dúsan burjánzó növényzetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése